Slipp julklappstressen – Braun har produkterna han vill ha

Julen närmar sig och julklapparna ska handlas, men att hitta den perfekta klappen till mannen i ditt liv är inte alltid enkelt. Om du, precis som många andra, känner att inspirationen saknas när den behövs som mest har Braun tips på klappar för alla män, oavsett ålder eller livssituation. Vare sig du letar efter julklapp till din man, pojkvän, pappa eller bror finner du här fina prylar till alla grabbar.

Till pojkvännen som vill ha det bästa – Braun Series 5, 5050cc
Den perfekta julklappen för mannen som vill ha design, hög prestanda och kvalité i en enda maskin. Med inspiration från motorsportvärlden, en rad tekniska funktioner och högre prestanda än sin föregångare ger den nya rakapparaten Braun 5050cc en nära, effektiv och skonsam rakning, varje dag. *
Rekommenderat pris: 2499 kronor

Till mannen som trimmar själv – Braun cruZer6 Beard & Head
cruZer beard & head är ett kraftfullt verktyg för att styla skägg- och hårväxt, utmärkt för mannen som själv vill skapa sin egen look. Med sin speciella klicka&lås-funktion hålls den justerbara kammen på plats och gör att man kan trimma håret till exakt önskad längd. Med ett dubbelbatterisystem för kraftfull trimning har cruZer beard&head en markant längre batterilivslängd och passar inte bara för skägget - den är även perfekt för håret.
Rekommenderat pris: 695 kronor

För killen som reser mycket – PocketGo M60

Brauns PocketGo MobileShave-rakapparaten ger män en hudnära rakning när som helst, var som helst. Perfekt för mannen som ofta reser och vill packa lätt. Du behöver inte längre oroa dig för eftermiddagsstubb. Med Brauns nya MobileShave är det enkelt och bekvämt att få ett nyrakat utseende, oavsett när och var man behöver se så bra ut som möjligt. Den bekväma och praktiska MobileShave är den perfekta rakningsvännen utanför hemmet. Tack vare dess kompakta storlek och de två AA-batterierna kan den enkelt användas på arbetet eller på korta semesterresor.
Rekommenderat pris: 299 kronor

Till pappan med oönskad hårväxt – Ear & Nose trimmer
För den noggranna mannen erbjuder Braun Exact Series öron & nästrimmer ett precist, säkert och behändigt sätt att ta bort oönskad hårväxt, i en ergonomisk kvalitetsdesign. Öron och nästrimmern ger en bekväm borttagning av oönskat hår i öron och näsa. Håret tas bort utan ansträngning utan att dra eller rycka.
Rekommenderat pris: 249 kronor

Till brodern som gillar att experimentera – Braun cruZer6 Body
För killar runt om i världen har "manscaping" blivit en naturlig del av deras grooming-rutiner. cruZer6 body är det rätta verktyget om han vill testa en renare, fräschare look med rakat bröst eller trimmade armhålor. Som 2-i-1 erbjuder den en perfekt lösning som blandar det bästa av båda världar i ett verktyg, och ger dig chansen att med en finger-tryckning enkelt byta från att trimma till att raka.
Rekommenderat pris: 699 kronor

Bubblare: Venus Naked Skin designed by Braun
För mannen som vill ha ett långvarigt hårfritt resultat och eftersträvar den där släta, lena kroppen kan Braun och Gillette Venus senaste IPL-system kan vara något. De två världsledande experterna inom hårborttagning har tagit fram ett IPL-system för hemmabruk – Venus Naked Skin designed by Braun. Med hjälp av ny, innovativ teknik och den specialdesignade hudtonssensorn säkerställs optimal inställning, anpassad efter den personliga hudtonen, för ett långvarigt och hårfritt resultat. IPL (Intensivt Pulserande Ljus) är en professionell hårborttagning som fungerar genom att intensivt ljus gör att hårsäckarna somnar och ger ett perfekt resultat, på män såväl som kvinnor.
Rekommenderat pris: 4499 kronor

För fler tips ur Brauns sortiment, se www.braun.com/se

För bilder, produkter eller julklapprim, vänligen kontakta;
Telefon: +46 70 20 96 505