Bravida TSM tecknar ramavtal med Varner-Gruppen

Bravida TSM, Technical Service Management, har ingått ett omfattande ramavtal med butiksjätten Varner-Gruppen. Därmed lanserar Bravida TSM sitt koncept – TSM Retail – på allvar.

Konceptet handlar om att kunna erbjuda lättillgänglig, gedigen teknisk service med jämn kvalitet oavsett kundens geografiska spridning. – Målet är att förstå och kunna tillgodose kundens behov, även om det handlar om mycket stora kunder. Vi vågar prova nya sätt att göra affärer och med en produkt anpassad för retailkedjor och andra stora företag kan vi erbjuda bästa tänkbara service, vilket känns fantastiskt roligt, säger Mario Decarlini, kundansvarig på Bravida TSM. Bravida har cirka 8 500 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark med kompetens inom allt från el, vs (värme & sanitet) och ventilation till säkerhetslösningar och just fastighetsservice som är Bravida TSM:s område. – Vi har ett unikt erbjudande som jag tror få företag som arbetar med fastighetsservice kan matcha. Vi är smidiga och lokala men har en stor organisation i ryggen. Bravida har all kompetens som behövs för att kunna göra riktigt effektiva insatser hos kunden, berättar Mario. Varner-Gruppen ansvarar för ett tusental butiker i hela Norden. I Sverige ingår bland andra Cubus, Dressman, Carlings, BikBok och Solo i Varner-Gruppen. Ett av Bravida TSM:s mål är att jobba långsiktigt och nära med sina kunder och att hela tiden utveckla dialogen. TSM har jobbat hårt för att göra hela arbetsprocessen så transparent som möjligt. Även en geografiskt utspridd kund som Varner-Gruppen kan följa varje enskild arbetsorder, från felanmälan till åtgärd, direkt genom Bravida TSM:s system. – Kunden betalar bara för det som beställs och får en absolut jämn kvalitet. Det är otroligt roligt och vi bara väntar på att få sätta i gång på allvar. Vi vet att TSM Retail har mycket att ge, avslutar Mario.

Taggar: