Bredband2 lanserar en ny kundportal

Bredband2 lanserar en ny kundportal med möjlighet för kunderna att administrera alla våra tjänster samlat på ett ställe med kundunik information tillgänglig, såsom fakturastatus, driftinformation, kundärenden m.m. Här finns även möjlighet att göra förändringar i nuvarande tjänster, beställa fler tjänster och ta del av personliga erbjudanden från Bredband2.

Initialt lanseras portalen till våra privatkunder och inom kort kommer en motsvarande tjänst att erbjudas Bredband2s företagskunder.

Det är viktigt för våra kunder att enkelt kunna hitta information om sina tjänster och samtidigt kunna göra förändringar eller få hjälp via nätet. Vi kommer att vidare­utveckla portalen löpande och arbeta aktivt med att få våra kunder att utnyttja denna lösning. Det ger oss förbättrad möjlighet att effektivt kommunicera kring frågor och önskemål som våra kunder har”, säger Daniel Krook, VD på Bredband2 AB.

Gå gärna in på: https:\\portal.bredband2.com

Bredband2 i Skandinavien AB (publ) är en bredbandsoperatör av snabba förbindelser baserade på optisk fiber i lokala nätverk (LAN) till främst privatpersoner i stadsnät, allmännyttiga hyresfastigheter och bostadsrättsföreningar samt till företag.

Kunderna erbjuds ett brett utbud av tjänster, som internetuppkoppling upp till en gigabit per sekund  (1 Gbit/s), internettelefoni, TV, lagring, backup, trygghetspaket, säkerhetslösningar och avancerade företagstjänster.

Bredband2 har ca 5 000 aktieägare och handlas på First North under kortnamnet BRE2. Certified adviser är Remium.