Flaggningsmeddelande i Bredband2 i Skandinavien AB (publ)

Anders Sandberg, styrelseledamot i Bredband2 i Skandinavien AB (publ) har förvärvat 1 800 000 aktier i Bredband2 i Skandinavien AB (publ), noterat på First North (BRE2). Anders Sandbergs totala aktieinnehav uppgår efter köpet till 1 800 000 aktier motsvarande ca 0,26% av röste- och kapitalandelen i bolaget.

För ytterligare information:

Anders Sandberg, styrelseledamot, Bredband2 i Skandinavien AB (publ), e-post: anders.sandberg@lulebo.se

Bredband2 är en nationell leverantör av användarvänliga och snabba bredbandstjänster i fiberbaserade nät från Malmö i söder till Kiruna i norr. Kunderna erbjuds tjänster som kraftfull uppkoppling till Internet (1 Gbit/s), IP-telefoni, TV, lagring med backup, säkerhetslösningar och avancerade företagstjänster. Bolaget är en av Sveriges största leverantörer av fiberaccesser med över 100 000 bredbandskunder.

Bredband2 i Skandinavien AB (publ) grundades 1989 och har cirka fyratusen aktieägare med notering på Nasdaq OMX Stockholm, First North. Certified adviser är Remium.