Inbjudan till telefonkonferens i samband Brighter’s Q1 rapport för 2021

Brighter AB [publ], meddelade idag att företaget kommer att publicera Q1 rapport för 2021 onsdagen den 12 maj 2021. En telefonkonferens för aktieägare och investerare kommer att hållas torsdagen den 20 maj kl. 13.00 på svenska och 14.30 på engelska. En telefonkonferens för aktieägare och investerare kommer att hållas torsdagen den 20 maj kl. 13.00 på svenska och 14.30 på engelska. Höjdpunkter från rapporten kommer presenteras av VD Christer Trägårdh och CFO Ann Zetterberg. Efter den korta presentationen följer en frågestund.

Brighter AB uppmuntrar till att frågor skickas i förhand till ir@brighter.se. För att delta i telefonkonferensen, vänligen registrera dig enligt nedan Vi ser fram emot ditt deltagande.

Konferenssamtal på svenska

För att ansluta registrerar deltagaren uppgifter via registreringslänken nedan. När registreringen är klar erhålles ett separat e-mejl med inringningsnummer och PIN-koder.

Datum/Tid: 13.00, 20 May 2021 (Amsterdam, Berlin, Bern, Rome, Stockholm, Vienna)

Registrering: Registrera for samtalet här

Konferenssamtal på Engelska

För att registrera till konferenssamtal på engelska, skicka ett email till ir@brighter.se. Efter registreringen erhålles ett separat email med inbjudan till en Google Meet session.

Datum/Tid: 14.30, 20 Maj 2021 (Amsterdam, Berlin, Bern, Rome, Stockholm, Vienna)

Registrering: Registrera for samtalet här

Brighter Investor Relations
IR@brighter.se

Ann Zetterberg, CFO
ann.zetterberg@brighter.se

Brighters Certified Adviser är Eminova Fondkommission AB +46 (0)8 – 684 211 10, adviser@eminova.se, www.eminova.se

Brighter är ett svenskt healthtech-bolag med en vision om en enklare vardag för människor som lever med en kronisk sjukdom. Vi tror att en datacentrisk approach är nyckeln till att ge smartare vård. Våra lösningar har utvecklats med en vision om att stärka och underlätta flödet av valida hälso- och behandlingsdata mellan patienter, deras nära och kära och deras vårdgivare – med målet att förbättra livskvaliteten, minska belastningen på sjukvården och öppna upp nya möjligheter för datadriven forskning. Brighter är certifierat under ISO 13485. 2019 utnämndes bolaget till vinnare i Swecare Rising Stars Award. Bolagets aktie är listad på Nasdaq First North Growth Market/BRIG.