Inbjudan till telefonkonferens i samband med Brighters Q2-rapport

Brighter AB (Publ) (”Brighter eller “Bolaget”) meddelade idag att de bjuder in till en telefonkonferens efter publiceringen av Bolagets resultat för andra kvartalet 2022 den 25 augusti.

Efter publiceringen av Brighters Q2 resultat för 2022 kommer Bolaget att hålla en telefonkonferens (på svenska) för aktieägare, analytiker och media onsdagen den 25 augusti 2022 kl. 15.00 CET. Samtalet kommer att innehålla en presentation följt av en frågestund.

Brighter uppmanar de som tänker delta i telefonkonferensen att skicka frågor i förväg till ir@brighter.se.

Vi ser fram emot ert deltagande.

Telefonkonferens på svenska
För att ansluta, vänligen fyll i dina uppgifter via registreringslänken nedan. När du har registrerat dig får du ett separat mejl med uppringningsnummer och PIN-koder.

Datum/tid: 25 augusti 2022, kl. 15.00 CET
(Amsterdam, Berlin, Bern, Rom, Stockholm, Wien)

Registrering: Klicka här för att komma till registrering

ir@brighter.se

Brighter’s Certified Adviser är Mangold Fondkommission AB,
+46 8 5277 5020, ca@mangold.se, www.mangold.se.

Brighter är ett svenskt healthtech-bolag med en vision om en enklare vardag för människor som lever med en kronisk sjukdom. Vi tror att en datacentrisk approach är nyckeln till att ge smartare vård. Våra lösningar har utvecklats med en vision om att stärka och underlätta flödet av valida hälso- och behandlingsdata mellan patienter, deras nära och kära och deras vårdgivare – med målet att förbättra livskvaliteten, minska belastningen på sjukvården och öppna upp nya möjligheter för datadriven forskning. Brighters kvalitetsledningssystem är certifierat under ISO 13485. 2019 utnämndes bolaget till vinnare i Swecare Rising Stars Award. Bolagets aktie är listad på Nasdaq First North Growth Market/BRIG.För mer information, besök vår webbplats på www.brighter.se