Fortnox finns nu tillgängligt hos första OX-partnern, Univention

Univention går nu som första Open-Xchange partner live med sin Fortnox lösning. Det innebär att alla befintliga och nya användare av Univention App Center får möjlighet att använda Fortnox flexibla moduler i sin dagliga företagsadministration.

För Univention App Center har en app utvecklats som är integrerad i OX App Suite. Användarna av Univention Corporate Server (UCS) kan därmed använda Fortnox integrerat med OX App Suite – den perfekta lösningen för små- och medelstora företag.

Genom att använda den gemensamma paketeringen får företagen stöd genom hela processen, från kommunikation med kunder till administration och ekonomi, vilket frigör tid till den ordinarie verksamheten som är det viktigaste för ett företag.

“Vi är glada att vi har Fortnox i Univention App Center. Applikationen kombinerar lösningar från Fortnox och Univention, vilket ger en enkel installation. UCS fungerar som en lokal plattform och ger all information som användarna behöver. För användarna är detta mycket bekvämt och säkert,” säger Nico Gulden, produktchef Univention.

Mer information från Univention:

För mer information, kontakta:
FINT AB (publ)
Camilla Jarnemyr, CEO