Bublar Group medverkar på AR-seminarium i Malmö den 22 maj 2019

Bublar Group presenterar bolaget på AR-kväll den 22 maj på Media Evolution City, Stora Varvsgatan 6A i Malmö.

Övriga bolag som presenterar är bl a Crunchfish och Realfiction.

Arrangör är fondbolaget AR Scandinavia: ”Välkomna till Sveriges största årligt återkommande Augmented Reality-kväll som arrangeras av AR Scandinavia. Augmented Reality är framtidens teknologi och kommer förändra och effektivisera samtliga sektorer. Vill ni vara med och skåda in i framtiden med några av Skandinaviens ledande aktörer samt ta del av hur det går att tjäna pengar på denna snabbväxande nisch så tveka inte att anmäla er.”

Anmälan görs senast 20 maj till: event@arscandinavia.se

Bublar Group är det ledande nordiska noterade bolaget inom Augmented Reality (AR) och Virtual Reality (VR). Koncernen utvecklar spel och upplevelser för konsument och företagsmarknaden baserat på den senaste tekniken. Vobling AB (www.vobling.com) förvärvades i oktober 2018.

Bublar Group är noterat på NGM Nordic MTF (NGM: BUBL MTF, ISIN: SE0010270793). Bolagets mentor är G&W Fondkommission, Telefon: 08-503 000 50.

För mer information, kontakta Magnus Granqvist, VD: magnus.granqvist@bublar.com