Bublar Group presenterar på Småbolagsdagen i Stockholm måndag 3 juni

Bublar Group AB (publ) kommer att presentera på Småbolagsdagen på Sheraton Hotel, Tegelbacken 6 i Stockholm måndagen 3 juni, kl 08.40 i Sal 1. Evenemanget arrangeras av Aktiespararna.

Evenemanget webbsänds på www.aktiespararna.se/tv/live. Presentationen kommer att finnas tillgänglig på Bublars hemsida efter presentationen. För fullständigt program och registrering, se länk: https://www.aktiespararna.se/smabolagsdagen

Bublar Group (www.bublar.com) är det ledande nordiska noterade bolaget inom Augmented Reality (AR) och Virtual Reality (VR). Koncernen utvecklar spel och upplevelser för konsument- och företagsmarknaden baserat på den senaste tekniken. Spelutvecklingen drivs i dotterbolaget Virtual Brains AB och produkt- och tjänsteutveckling mot företagsmarknaden i dotterbolaget Vobling AB (www.vobling.com) som förvärvades i oktober 2018. Bublar Group är noterat på NGM Nordic MTF (NGM: BUBL MTF, ISIN: SE0010270793).

För mer information:
Maria A Grimaldi, VD: maria.grimaldi@bublar.com, telefon: 070-828 38 34 eller Magnus Granqvist, magnus.granqvist@bublar.com, telefon: 0733-311 776

Om oss

Bublar Group med dess helägda dotterbolag Vobling är det ledande nordiska noterade bolaget inom Augmented Reality (AR) och Virtual Reality (VR). Koncernen utvecklar spel och upplevelser för konsument och företagsmarknaden baserat på den senaste tekniken. Vobling AB förvärvades i oktober 2018.