Bublar Group presenterar på Småbolagsdagen i Stockholm måndag 3 juni

Bublar Group AB (publ) kommer att presentera på Småbolagsdagen på Sheraton Hotel, Tegelbacken 6 i Stockholm måndagen 3 juni, kl 08.40 i Sal 1. Evenemanget arrangeras av Aktiespararna.

Evenemanget webbsänds på www.aktiespararna.se/tv/live. Presentationen kommer att finnas tillgänglig på Bublars hemsida efter presentationen. För fullständigt program och registrering, se länk: https://www.aktiespararna.se/smabolagsdagen

Bublar Group (www.bublar.com) är det ledande nordiska noterade bolaget inom Augmented Reality (AR) och Virtual Reality (VR). Koncernen utvecklar spel och upplevelser för konsument- och företagsmarknaden baserat på den senaste tekniken. Spelutvecklingen drivs i dotterbolaget Virtual Brains AB och produkt- och tjänsteutveckling mot företagsmarknaden i dotterbolaget Vobling AB (www.vobling.com) som förvärvades i oktober 2018. Bublar Group är noterat på NGM Nordic MTF (NGM: BUBL MTF, ISIN: SE0010270793).

För mer information:
Maria A Grimaldi, VD: maria.grimaldi@bublar.com, telefon: 070-828 38 34 eller Magnus Granqvist, magnus.granqvist@bublar.com, telefon: 0733-311 776