BUBLARS PRESENTATION FRÅN AKTIEKVÄLLEN STOCKHOLM MED TEMA AUGMENTED REALITY (AR) ÄR NU TILLGÄNGLIG

Igår måndagen den 27 augusti anordnade Aktiespararna: ”Aktiekvällen Stockholm med tema Augmented Reality (AR)” på Operaterassen, Karl XII:s torg, Stockholm.

Videoinspelning från Bublars bolagspresentation samt medverkan i paneldebatt om Augmented Reality finns nu tillgänglig på:

OM BUBLAR GROUP

Bublar skapar framtidens mobilupplevelser genom att tillhandahålla spel och appar som kombinerar den senaste tekniken inom de snabbväxande segmenten Augmented Reality (AR) och platsbaserade tjänster. Bolaget har en egenutvecklad mjukvaruplattform som möjliggör för bolaget att skapa mobilspel och tjänster där stora volymer av användare i realtid kan interagera och kommunicera med varandra.

Bolagets mentor är G&W Fondkommission (Tel: 08-503 000 50). Bublar är noterat på NGM Nordic MTF.

Bublar Group AB (publ), Skeppargatan 8, 114 52 Stockholm, Telefon: 08-559 251 20

Hemsida: www.bublar.com Magnus Granqvist, VD, 0733-311 776, alternativt Anders Lindell, CFO, 0708-418 314. E-post: investorrelations@bublar.com

Om oss

Bublar Group med dess helägda dotterbolag Vobling är det ledande nordiska noterade bolaget inom Augmented Reality (AR) och Virtual Reality (VR). Koncernen utvecklar spel och upplevelser för konsument och företagsmarknaden baserat på den senaste tekniken. Vobling AB förvärvades i oktober 2018.