BUGABOO PRESENTERAR BUGABOO CAMELEON3

Den ikoniska vagnen. Ännu bättre.

I september presenterar Bugaboo nästa generation av den enastående, lätta och kompakta multi-terräng vagnen Bugaboo Cameleon3. Den nya Bugaboo Cameleon3 har samma fördelar som sin föregångare men med ytterligare förbättringar i både design och funktion.

den välkända vagnen
Bugaboo Cameleon har hyllats av användare världen över för sin innovativa design, högklassiga material, uppskattade accessoarer och oändliga färgkombinationer. Nu har den tredje generationen av denna världsberömda vagn blivit ännu bättre. Med hjälp av konsumenternas input och kommentarer har Bugaboos ingenjörer och designers vidareutvecklat och förfinat 90 procent av vagnen sedan introduktionen 2005.

ännu bättre
Att fälla ihop och fälla upp Bugaboo Cameleon3 är lättare och snabbare nu än någonsin tack vare det uppdaterade upplåsningssystemet. En nyhet till denna multi-terräng vagn är den nya hopvikbara liggdelen som är enkel att ha med på resan och praktisk att förvara. Storleken på bagagekorgen under vagnen har maximerats, så det finns extra förvaringsplats till dig med. Och låt oss inte glömma de förbättrade quick-release hjulen, styret som kan höjdregleras med 6-nivåer, ett mer intuitivt bromssystem, ett mer hållbart chassi och en vadderad och justerbar sele.

Oavsett vart du går eller hur du kommer dit är den nya, mångsidiga Bugaboo Cameleon3 anpassad för att din resa ska vara enkel. Eftersom Bugaboo Cameleon3 är anpassad från nyfödda till lite äldre barn är det den enda vagn du och ditt barn någonsin kommer att behöva.

Bugaboo Cameleon3 finns tillgänglig hos återförsäljare runt om i världen från och med september 2012. Besök bugaboo.com/retail-locator för närmsta återförsäljare.

kontakt
För mer information och lån av produkter för fotograferingar, vänligen kontakta:
Johanna Strömberg, Prat PR
0722 52 81 52, johanna.stromberg@prat.se

bugaboo
Bugaboo International är ett holländskt designföretag som utvecklar och producerar produkter för människor i rörelse. Bugaboo är känt för sin innovativa och trendsättande design. Företaget grundades 1999 med fokus på den holländska marknaden och är idag ett globalt företag med distribution i över 50 länder. Den 1 oktober 2009 inledde Bugaboo ett samarbete med (RED)™ och skänker idag 1 % av vinsten i företaget till The Global Fund för att bidra till att utrota AIDS i Afrika för att hjälpa till att nå målet att eliminera överföringen av HIV från mor till barn till 2015. Besök bugaboo.com för mer information.