• Bugaboo/

Bugaboo Spring Summer Accessories 2013. Gör dig redo för en sommarsemester full av glädje!

Report this content

Att göra sig redo för sommarsemestern har aldrig varit så enkelt. Med den helt nya vår/sommarkollektionen av Bugaboo accessoarer för 2013 kan du rusta och förnya din barnvagn med en helt ny look för dina äventyr.

Oavsett om du njuter av en cityweekend eller en aktiv utomhussemester kan du skydda din barnvagn under resan med Bugaboos Komfortabla Transportväska. Den passar alla Bugaboo-barnvagnar, är hållbar, väldigt funktionell och perfekt för resor då den är utrustad med vadderade axelremmar och hjul för att enkelt kunna dra eller rulla väskan. För Bugaboo Bee-ägare finns den specialdesignade Bugaboo Kompakta Transportväskan som även passar i bagagekorgen under barnvagnen när den inte används. Båda väskorna skyddar dinbarnvagn från smuts, repor och vatten.

Med den nya Bugaboo Breezy Solsuffletten gör du din barnvagn redo för varma sommardagar. Ditt barn kan njuta av skugga samtidigt som det tunna nättyget släpper igenom svala brisar. Tack vare dess innovativa konstruktion kan du placera solsuffletten på vilket sätt du önskar och för extra täckning kan du dra ut det integrerade solskyddet. Det inkluderar ett fönster som sluts och öppnas med en dragkedja för att du enkelt ska kunna nå ditt barn eller för extra ventilation. Bugaboo Breezy Solsufflett kommer i en ljusgrå kulör, skyddar upp motUPF 50+ (exkl. delarna i nättyg) och är vatten- och oljeavvisande.

Den mjukt vadderade Bugaboo Sittdynan erbjuder tio fantastiska färger och sätter tonen på säsongen. Tack vare den extra vadderingen håller den ditt barn bekvämt och svalt undervarma dagar. Det andningsbara twilltyget på sittdynan är utvunnet av bambukolfiber som avvisar fukt samt skyddar barnvagnen från kladd och spill. Denna färgglada designade accessoar passar perfekt till alla Bugaboo-vagnar med den nya Velcro®-öppningen och kan maskintvättas.

De nya och innovativa Bugaboo accessoarerna gör resande roligt och bekymmerslöst. Så, var originell och rusta och skräddarsy din barnvagn för sommarens äventyr.

För närmaste återförsäljare, besök bugaboo.com/retail-locator.

Bugaboos Komfortabla Transportväska: 1590 SEK

Bugaboos Kompakta Transportväska för Bugaboo Bee: 790 SEK

Bugaboo Breezy Solsufflett för Bugaboo Cameleon3 och Bugaboo Donkey: 790 SEK, Bugaboo

Bee: 735 SEK

Bugaboo Sittdyna: 600 SEK

Bilder och ytterligare information

För nedladdning av högupplösta bilder:
password: acc3ss13

kontakt

för mer information, bilder och utlån, vänligen kontakta:
Prat PR, Johanna Westin
0703 10 99 05, johanna.westin@prat.se

bugaboo

Bugaboo International är ett holländskt designföretag som utvecklar och producerar produkter för människor i rörelse. Bugaboo är känt för sin innovativa och trendsättande design av barnvagnar. Företaget grundades 1999 med fokus på den holländska marknaden men växte snabbt över de nästkommande tio åren till ett globalt företag. Bugaboos produkter finns tillgängliga i över 50 länder. Besök bugaboo.com för mer information.

bugaboo accessoarer

Integrerad funktion och mobilitet är viktigt för Bugaboo. Alla accessoarer från Bugaboo är designade enligt samma innovativa designprinciper som Bugaboo använder för alla sina produkter. Andra Bugaboo-accessoarer inkluderar Bugaboo Skräddarsydd Klädsel, Bugaboo Åkpåse, Bugaboo Parasoll, Bugaboo Bee Baby Cocoon (-light), Bugaboo Mugghållare, Bugaboo Multifunktionell Åkpåse, Bugaboo Väska, Bugaboo Bilstolsadapter, Bugaboo Bee Solsufflett, Bugaboo Ståbräda, Bugaboo Bricka, Bugaboo Myggnät, Bugaboo Organizer och Bugaboo Cameleon3 hjul för terrängkörning. Alla accessoarer från Bugaboo tål väder och vind och kommer i flera olika färger för att möta den originella livsstilen hos alla Bugaboo-ägare.