BUGABOO VINTERACCESSOARER OMFAMNA VINTERNS KALLA UNDERVERK

Report this content

När luften känns krispig och snöflingorna börjar singla, då vet man att vintern har kommit. Välkomna vinterns små underverk med Bugaboos bekväma och skyddande vinteraccessoarer Bugaboo åkpåse, Baby Cocoon och Terränghjul.

För bilder, gå in på: http://bugaboo.staatpr.nl/press/2011/09/bugaboo-winter-accessories/

För mer information och bilder, vänligen kontakta:

Prat PR, Porter Novelli, Johanna Strömberg,

0722 52 81 52, johanna.stromberg@prat.se

bugaboo accessoarer

Integrerad funktion och rörlighet är viktigt för Bugaboo. Alla accessoarer är designade enligt samma innovativa designprincip som Bugaboo använder för alla sina produkter. Andra Bugaboo-accossearer inkluderar toppklädslar, bilstolsadaptor, parasoll, breezy solsufflett, ståbräda, transportväska, kopphållare, Bugaboo-bag och organizer. De flesta accessoarerna finns i många olika färger som passar alla Bugaboo-användare och deras livsstilar.

fakta om Bugaboo

Bugaboo International är ett holländskt designföretag som utvecklar och producerar produkter för människor i rörelse, Bugaboo är känt för sin innovativa och trendsättande design. Företaget grundades 1999 med fokus på den holländska marknaden och är idag ett globalt företag med distribution i över 40 länder. Den 1 oktober 2009 inledde Bugaboo ett samarbete med (RED)™ och skänker idag 1 % av vinsten i företaget till The Global Fund för att bidra till att eliminera AIDS i Afrika.