• BURE/

Börje Bengtsson anställs som Senior Investment Manager i Bure Equity

Report this content

Börje Bengtsson anställs som Senior Investment Manager i Bure Equity Börje Bengtsson kommer från och med den 1 januari 2001 att anställas som Senior Investment Manager i Bure Equity. Han kommer att arbeta från Bures kontor i Stockholm med ansvar för Logistics and e-commerce. Börje Bengtsson har den senaste tiden arbetat som managementkonsult med huvudinriktning på företagsledning och företagstransaktioner och är för närvarande VD på Strängbetong AB. Dessutom har han ett antal styrelseuppdrag, bl a Mekonomen AB, Graphium AB, Amplico Kapital KB (ordf.) och Logitall AB. Göteborg den 22 november 2000 Bure Equity (publ) ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/11/22/20001122BIT00900/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/11/22/20001122BIT00900/bit0002.pdf