Bürkert kliver in i den digitala framtiden

Report this content

I ett steg mot att skapa mer kundvärden för sina kunder lanserar nu Bürkert Sweden en eShop och chatt på sin hemsida.

Inom tillverkningsindustrin pågår många förändringar just nu – allt från konceptet Industri 4.0 till fortsatt digitalisering över ett brett spektrum. På Bürkert har vi sett hur konsumenternas användande av onlinetjänster förändrats radikalt de senaste fem åren. Generellt har B2B-branschen legat några år efter konsumentmarknaden men vi tror att även industrin nu är mogen för e-handel.

Vår eShop genomsyras av användarvänlighet – du kan enkelt beställa de flesta av våra produkter snabbt och smidigt. Även skapandet av en egen inloggning tar inte mer än en minut. Skulle du behöva hjälp finns vi tillgängliga via vår chatt, via ett e-mail eller ett telefonsamtal.

-Vi hoppas att eShopen ska förenkla för våra kunder. Vi tror att kombinationen av eShop och vår nyimplementerade chattfunktion kommer att göra att man upplever att Bürkert är i framkant på många fronter. Det är superhäftigt för det innebär att du nu kan beställa våra produkter dygnet runt, säger Marlene Lundkvist, PR & Marketing Manager på Bürkert Sweden.

Den nya eShopen ger även kunderna möjlighet att direkt se sina kundspecifika priser, leveranstider, aktuellt lagersaldo och jämföra artiklar. Kunderna kan med lätthet även se orderstatus, leveransinformation och fakturor.

Vi tar steget in i den digitala framtiden och hoppas att du vill följa med.

Gå direkt till eShopen här.

Marlene Lundkvist

PR & Marketing Manager

Marlene.lundkvist@burkert.com

www.burkert.se

Marlene Lundkvist
PR & Marketing Manager
marlene.lundkvist@burkert.com
Bürkert är ett av världens ledande företag inom industriell mät-, kontroll- och reglertekink. Vi finns representerade med säljkontor i 36 länder och har 5 fabriker och 4 forskningscenter och 5 systemhus runt om i världen och totalt ca 2500 anställda. Bürkert grundades 1946 i Tyskland och är en familjeföretag som genom kompetens, framåtanda och närhet har sakat en en plats bland de främsta inom sitt område och tar ständigt nya steg framåt. 1968 startades Bürkert i Sverige och är kända för kvalité och innovation.