Nu lanseras Kokbok för färgstarka varumärken

Report this content

Kokbok för färgstarka varumärken ger handfasta och enkla recept på hur man bygger ett starkt varumärke. Den som är egen företagare, den som arbetat med varumärkesfrågor under lång tid men behöver nya infallsvinklar eller den som vill fördjupa sina kunskaper om marknadsföring och varumärkesarbete har nytta av denna handbok. Avsikten med boken är att öppna sinnet och ge verktyg och ingredienser för att tänka utanför de gängse ramarna.

Med den här boken får du hjälp att skapa ett trovärdigt och färgstarkt varumärke. Ett varumärke där alla i ditt företag bidrar med sin del så att ni tillsammans kan bjuda på en ”middag” som ger ett positivt och bestående avtryck på marknaden.

”Att bygga varumärke är lite som att planera, laga och servera en vacker och god måltid som ger mersmak” säger vi som kokat ihop denna bok tillsammans:

Britt-Marie Norblom Sibylle Wenne Gunilla Ysberg Kokbok för färgstarka
varumärken

Det började med att vi sprang på varandra en gråkall vinterdag på Norrmalmstorg i Stockholm. Vi kände till varandra då vi tidigare arbetat inom samma internationella koncern. Nu var vi alla tre egna företagare. Vi upptäckte att vi hade mycket att diskutera och att vi hade kompetenser som kompletterade varandra när det gäller att driva företag. Detta ville vi dra nytta av och startade därför ett samarbete.
Efter att under ett antal år ha hållit seminarier och föreläsningar kände vi att det fanns ett behov av en handbok i ämnet att bygga varumärken. Värdet av ett starkt varumärke i en allt mer globaliserad och turbulent värld kan inte nog betonas. Boken kändes angelägen att skriva och efter mycket ”stötande och blötande” är den nu tryckt och klar, ”Kokbok för färgstarka varumärken”, laddad med recept på hur man bygger ett färgstarkt och genomslagskraftigt varumärke.

Vi har lång erfarenhet av ledarskaps- och affärsutveckling samt varumärkesstrategi på såväl det strategiska som operativa planet från olika företag. Denna bok ska tillsammans med våra föreläsningar och konsultuppdrag hjälpa företag att bli tydliga, synliga och framgångsrika.

Boken ges ut i samarbete med GML Förlag AB.
Mer information: Sibylle Wenne, managementkonsult, mobil 070-296 52 55, e-post: sibylle@business-staging.se

Business Staging i Bromma, Skaldevägen 68, 167 73 Bromma, www.business-staging.se

Taggar: