By Mates AB(publ) Lanserar Crowdfunding-Emission För Att Motverka Gängrekrytering

Report this content

Stockholm, 18/09/2023 - By Mates AB, en ledande aktör inom digitala lösningar för ungdomar och barn, meddelar idag sitt partnerskap med Accumeo för att genomföra en crowdfunding-emission. Syftet med denna emission är att bekämpa gängrekrytering, öka tillgängligheten för meningsfull fritid och erbjuda förberedande kunskaper för unga vuxnas första CV.

By Mates AB har en stark historia av att främja positiv utveckling hos ungdomar genom sina digitala plattformar. Deras engagemang för att använda spel som en katalysator för lärande och personlig tillväxt har gett många ungdomar möjligheten att utveckla färdigheter som är värdefulla i deras framtida liv och karriärer.

I samarbete med Accumeo strävar By Mates AB nu efter att utöka sin inverkan på samhället. Crowdfunding-emissionen kommer att tillåta dem att skala upp sina insatser och nå ut till ännu fler ungdomar och barn med sina positiva och utbildningsinriktade initiativ. Detta partnerskap är en möjlighet för individen att stödja en samhällsinsats med potential för god avkastning.

"Vi ser denna emission som en unik möjlighet för individer att aktivt delta i lösningen av ett samhällsproblem som berör oss alla. Genom denna crowdfunding-emission ger vi varje individ möjligheten att vara med och bekämpa gängkriminalitet, främja meningsfull fritid och stödja unga vuxnas väg mot sina första CV. Det är en chans att vara en del av en positiv förändring." - Gabriel Eriksson, Medgrundare av By Mates. "Detta är ett utmärkt exempel på hur samhället och näringslivet kan gå samman för att göra en verklig skillnad.”

För att ta del i denna investeringsmöjlighet och stödja By Mates ABs insatser, besök https://accumeo.com/foretag/by-mates. Emissionen är öppen för investerare som delar samma passion för samhällsengagemang och positiv påverkan.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Andreas Bengtsson, VD
E-post: andreas@mates.gg
Telefon: +46 73 524 00 48

Om By Mates AB(publ)

By Mates AB är en ledande leverantör av digitala lösningar som främjar lärande, personlig utveckling och meningsfull fritid för ungdomar och barn. Genom sina innovativa plattformar skapar de möjligheter för unga att utveckla värdefulla färdigheter och erfarenheter.

För mer information, se By Mates ABs hemsida www.bymates.com samt www.mates.gg

Taggar: