45 nybyggda bostäder klara för inflyttning i Nyköping

I slutet av juni var det inflyttning för andra etappen i BRF Brandholmen i Nyköping. Totalt kommer 173 bostadsrätter av denna typ färdigställas i detta område.

Projektet består av totalt 173 flerbostadslägenheter på två till fyra rum och kök där samtliga hus är utrustade med hiss. Alla lägenheter är väl tilltagna med öppen planlösning och ljus inredning av hög kvalité. Bostäderna har antingen individuella uteplatser eller stora balkonger. Brandholmen ligger havsnära strax öster om centrala Nyköping

”Detta är vår andra etapp av flerbostadshus som vi har färdigställt i Nyköping, där Bygga Bostäder tidigare byggt 40 radhuslägenheter och 45 punkthuslägenheter. Nästa etapper om 83 lägenheter väntas ha tillträde under nästa år. Vi är glada att se hur nöjda köparna är att få tillträde till sina nya hem och uppleva de fina lägenheterna” säger bolagets tillförordnade VD Bertil Rydevik.

Bygga Bostäders vision är att vara en av Sveriges ledande bostadsutvecklare av nya hem som alla har råd att bo i. Detta åstadkommer vi genom snabba byggprocesser för miljöeffektiva och standardiserade bostäder på mindre och medelstora orter i Sverige.

För ytterligare information var god kontakta:

Bertil Rydevik, t.f. VD

+46 76-314 59 85