Andra etappen i naturnära Arnö Ängar, Nyköping, nu klar för inflytt.

Idag är det inflytt för 24 bostäder i den andra etappen i Brf Arnö Ängar i Nyköping. Totalt har 40 nya bostäder färdigställts.

Samtliga bostäder såldes inom en månad från försäljningsstart, vilket visar på fortsatt stort intresse för Bygga Bostäders projekt. Sista delen i etappen är färdigt för inflytt den 29 juni 2017. Samtliga radhus är på 99kvm i ett trivsamt bostadsområde strax söder om Nyköpings centrum. Bygga Bostäder tillhandahåller även ett mervärde genom en inflyttningspresent till alla köpare. De får välja mellan ett högkvalitativt ljudsystem till bostaden eller en 55" LED Smart-Tv.

Detta är ett av de projekt som sålt slut snabbast. Det tog knappt 3 veckor från säljstart till att sista bostaden var såld. Vi har positionerat oss rätt och har förutom många andra projekt runt om i landet ytterligare ca 200 bostäder planerade i Nyköping.” Säger bolagets VD Jonas Åkerman.

Bygga Bostäders vision är att vara en av Sveriges ledande bostadsutvecklare av nya hem som alla har råd att bo i. Detta åstadkommer vi genom högkvalitativt snabba byggprocesser för miljöeffektiva och standardiserade bostäder på mindre och medelstora orter i Sverige.

Vid frågor, vänligen kontakta:

alexander.elling@byggabostader.se

Jonas Åkerman