Bygga Bostäder färdigställer 18 nya hem i Örebro för inflyttning

Bostadsutvecklaren Bygga Bostäder färdigställer 18 nya hem för inflyttning i bostadsrättsföreningen Mellringe Ängar i Örebro.

Projektutveckling av 18 nya hem i identiska radhus med tillhörande förråd har färdigställts för inflyttning i Örebro. Projektet har löpt enligt plan.

Mer information och intresseanmälan till kommande projekt i Örebro: https://www.byggabostader.se/projekt/

Bygga Bostäders vision är att vara en av Sveriges ledande bostadsutvecklare av nya hem som alla har råd att bo i. Sedan starten 2011 har vi utvecklat smarta, snabba byggprocesser för miljöeffektiva och standardiserade bostäder på mindre och medelstora orter i Sverige. För våra kunder betyder det att de kan köpa ett nytt hem med lite bättre kvalitet än vanlig standard och att de kan flytta in lika snabbt som om de hade köpt ett gammalt hus. Läs mer om våra pågående projekt på flera orter i Sverige på www.byggabostader.se. För mer information, vänligen kontakta:

Nils-Arne Holmudden, produktionschef, på telefon 08-5151-7010 eller e-post nilsarne.holmudden@byggabostader.se

Hanna Lauritzen, CFO, på telefon 070-799 57 75 eller e-post hanna.lauritzen@byggabostader.se

CHR Bygga Bostäder Holding AB