Bygga Bostäder startar markprojektering av 21 nya hem i BRF Brittsbo Ängar i Östersund

Bostadsutvecklaren Bygga Bostäder startar markprojektering av Brittsbo Ängar 3 i Östersund, projektet omfattar 21 nya hem, radhus i bostadsrättsform. Inflyttning är beräknad till 2017/2018.

Nu finns det möjlighet att köpa nyproducerade radhus i BRF Brittsbo Ängar i Östersund. Projektet består av sammanlagt 21 nya hem. Alla radhus är på 99 kvm vardera med 3 rok. Radhusen är väl tilltagna med öppen planlösning och ljus inredning av hög kvalitet. Bostäderna har ett individuellt förråd om 4 kvm.

Du som väljer att bo i BRF Brittsbo Ängar skall inte behöva tänka på tillval eftersom vi erbjuder bra standard och god kvalitet redan från början. Samtliga bostäder har golv med ekparkett. Väggarna är målade i en vit kulör. Badrummen har helkaklade väggar och klinkergolv, duschdörrar i glas samt tvättmaskin och torktumlare. Köket har gott om förvaringsutrymme och är utrustat med kyl, frys, ugn, spis med induktionshäll, diskmaskin och mikrovågsugn. Mer information om projektet finns på www.brittsboangar.se.

För mer information, vänligen kontakta:

Jonas Åkerman, VD

Telefon:076-196 55 02