Byggmax revolutionerar heminredning och hemmafix!

Nu kan även du med tummen mitt i handen bli både inredare och hemmafixare med bara några enkla klick! Byggmax lanserar nya onlinetjänsten ”Byggplaneraren”. Kom och se hur tjänsten fungerar. Vi har vernissage med demoteam den 9 juni, kl: 9:00-15:00, på Wetterling Gallery i Kungsträdgården 3, Stockholm.

Nu kan alla förverkliga sin byggdröm! Äntligen kan du genomföra ett byggprojekt från ax till limpa, med bara några snabba knapptryck. Med Bygglaneraren låter vi dig experimentera med färger och material och visar hur det färdiga resultatet ser ut. När du är nöjd ordnar vi resten och förverkligar din byggdröm. Material, leveranser och hantverkare – allt till fast pris!

– Byggmax tar inredning och hantverkets ädla konst till en ny dimension, öppen för alla! Tiden med måttband, väntan på hantverkare, materielspill och varierande slutresultat är nu historia! säger Magnus Agervald, VD Byggmax.

Tisdagen den 9 juni kl: 9.00-15.00 välkomnas ni till en demonstration, vi bjuder på Byggmaxkaffe med tillbehör. Plats: Wetterling Gallery, Kungsträdgården i Stockholm.

Osa till: stefan@projektbolaget.se

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Magnus Agervald, CEO
E-post: magnus.agervald@byggmax.se

Byggmax
Box 6063 171 06 Solna
info@byggmax.se

Om Byggmax
Byggmax startades 1993 och finns för närvarande med 74 butiker i Sverige från Ystad till Luleå. Företaget omsatte cirka 3,5 miljarder kronor år 2014 och fortsätter att expandera kraftigt. Byggmax finns även med 29 anläggningar i Norge och 13 i Finland. Sedan starten har Byggmax affärsidé varit att vara det bästa och billigaste alternativet när konsumenten ska köpa byggmaterial med bra kvalitet. Byggmax har ett så kallat drive-in-system i alla sina butiker så att kunderna kan ta med bilen och lasta på sina varor direkt. Detta gör det enkelt och effektivt för kunden att handla, framför allt tyngre byggvaror. Byggmax aktie noterades på Stockholmsbörsen i juni 2010.

För mer information se www.byggmax.se