C Security Systems inleder samarbete med Hjertmans Group, Nordens ledande återförsäljare av båttillbehör

Nordens största grupp av återförsäljare inom båttillbehör satsar på C-pod mini inför kommande båtsäsong. I gruppen ingår Byggplast & Båtprylar, SeaSea, Hjertmans Båttillbehör, Norway Marine Supply och Maritim Båtutstyr. Hjertmans Group med cirka 50 butiker i Norden och flera e-handelsplatser startar försäljningen av C-pod mini redan i samband med de svenska båtmässorna i februari och mars.

Joakim Christensson, produktansvarig på Byggplast & Båtprylar, är entusiastisk inför lanseringen på mässorna i Göteborg och Stockholm.
– Vi tror på C-pod mini. Det är en konkurrenskraftig produkt med hög kvalitet, utvecklad och tillverkad i Sverige. C-pod mini passar väl in i vårt sortiment och kommer att uppskattas av våra kunder.

Det nyligen inledda samarbetet är helt i linje med CSECs ambitioner att öka försäljningen via lokalt starka återförsäljare.
– Vi är väldigt glada över samarbetet med Hjertmans Group och övertygade om att det blir framgångsrikt för båda parter, säger Jörgen Eberstein, VD på C Security Systems AB.

Även CSEC kommer att ställa ut på båtmässorna i Göteborg (4 – 12 februari) och Stockholm (9 – 12 mars / 16 – 19 mars) och där visa sitt produktprogram inför kommande båtsäsong.
– Båtmässor är en viktig marknadsplats för hela branschen och en mötesplats för tillverkare, återförsäljare och slutkund, menar Jörgen Eberstein.

M: +46 70 919 91 44

IoT-bolaget C Security Systems, baserat i Stockholm, utvecklar, marknadsför och säljer högteknologiska skydds- och övervakningssystem på den globala marknaden under varumärkena Spåra och C-pod. Vår affärsidé är att skapa trygghet och förenkla för människor och företag genom att erbjuda smarta sensorsystem för att skydda människor, djur och rörliga tillgångar.