CSEC presenterar på Aktiespararnas evenemang Småbolagsdagarna

IoT-bolaget CSEC deltar på Aktiespararnas evenemang Småbolagsdagarna för att berätta om affä- rerna, tekniken och projekten som kommer att göra CSEC till en av vinnarna på en kraftigt växande IoT-marknad. Världens första självladdande GPS tracker för hundar, samarbetet med världens tredje största försäkringsförmedlare och digital övervakning av djur på bete är några av ämnena. Bolaget planerar för fortsatta offensiva satsningar och har nyligen offentliggjort en företrädes- emission som är garanterad till 80%.

Den 13 juni kl. 19:30 medverkar Bolaget på Aktiespararnas evenemang Småbolagsdagarna. Jacob Lund- berg, vd för C Security Systems, kommer att presentera Bolaget och svara på dina frågor.

Bolaget inbjuder dig som journalist, analytiker och aktieägare att ta del av presentationen live på webben via www.aktiespararna.se/tv/live. Evenemanget är öppet för alla och kräver inget medlemskap hos Aktiespararna. Ingen anmälan krävs för att följa evenemanget digitalt.

Passa på att ställa dina frågor till presentatören, genom att skicka ett sms till 079-347 98 45 eller maila till event@aktiespararna.se. Dina frågor kommer att förmedlas av Aktiespararnas moderator i samband med frågestunden efter presentationen. Du kan skicka in dina frågor redan nu eller i samband med presentat- ionen.

INFORMATION
När: Den 13 juni kl. 19:30
Livesändningwww.aktiespararna.se/tv/live

M:+46709199144

IoT-bolaget C Security Systems, baserat i Stockholm, utvecklar, marknadsför och säl- jer högteknologiska skydds- och övervakningssystem på den globala marknaden un- der varumärkena Spåra och C-pod. Vår af- färsidé är att skapa trygghet och förenkla för människor och företag genom att erbjuda smarta sensorsy- stem för att skydda människor, djur och rörliga tillgångar.