Träffa Karlskronaborna som gick ner 191 kg tillsammans!

Report this content

Åtta Karlskronabor har varit med och tävlat i Årets Cambridge-tävling. Syftet med tävlingen är att    uppmärksamma och belöna kundernas viktminskningsframgångar och uppmuntra andra till en hälsosammare livsstil. Tävlingen har deltagande från 96 orter runt om Sverige och anordnas för fjortonde året i rad.

Nu kommer vi till Karlskrona för att hylla dessa personer!

Cambridge Viktprogram Sverige och Europachefen  anordnar en middag för att fira de tävlanden och deras stöttande rådgivare. Tisdag den 20 oktober kl 19.00 på 2 Rum & Kök, Södra Smedjegatan 3. Även vinnaren i kategorin Årets Livsstil Man 2015, Jan Persson, är med under middagen.

Vi tar gärna emot journalister som vill träffa dessa inspirerande människor. Självklart bjuder vi dig på middag! Cambridgerådgivaren Carina Gunnarsdotter från Karlskrona finns också på plats. Hon arbetar ständigt med att inspirera människor till ett sundare och hälsosammare liv .

En tävling med lokal förankring

Varje ort har lokala Cambridgerådgivare som ger kostrådgivning och coachar kunderna.

Karlskrona har en framgångsrik rådgivare som heter Carina Gunnarsdotter. Hon inspirerar och stöttar Karlskronaborna till ett sundare och hälsosammare liv.

Vill du ha mer information, bildmaterial eller närvara på vår middag är du välkommen att höra av dig till: Elif Bilyar, tel: 073-706 60 15

Cambridge Viktprogram har som mål att hjälpa människor till ett hälsosammare och lättare liv genom trygg viktminskning. Vårt viktprogram är sammansatt så att du snabbt tappar din övervikt men också får hjälp och verktyg att förändra dina dåliga mat- och motionsvanor så att du kan behålla din nya vikt långsiktig.