Få ut mer av din träning med rätt kläder underst

När kylan kryper på är det viktigt att klä sig smart för att få ut så mycket som möjligt av sin träning. Träningsunderkläderna ”Pro Cool” från Craft som just nu finns till kampanjpris på Campadre hjälper dig att hålla en balanserad och lagom temperatur. Extremskidåkaren Per ”PG” Huss ger dig också sina tips inför höstsäsongen.

Nu kommer hösten! På sommaren kan det vara ok att sticka ut i löpspåret med surfshorts och t-shirt, men på hösten kräver kroppen lite mer komfort och omtanke för att må bra. På Campadre hittar du just nu underkläder för träning från Craft, till 50 procent under ordinarie priser. Extremskidåkaren Per ”PG” Huss säger så här om träningsoutfitten nu när det nu börjar närma sig höst: –Så här års åker de riktiga träningskläderna fram ur byrålådan. Ju fler lager, desto viktigare att ha riktiga kläder som lirar ihop. Underkläderna är grunden eftersom de ska transportera bort svett och fukt och hålla dig torr. Vid sidan av skidåkningen jobbar Per också som distributionsansvarig på Campadre. Läs Pers goda råd om hur du klär dig på bästa sätt när du ska träna i höst på Campadres blogg http://campadre-blog.blogspot.com/ För att ta del av kampanjen, logga in på Campadre.com och registrera dig som medlem. Medlemskapet är kostnadsfritt men antal medlemskap är begränsat. Craft-kampanjen startar den 2 september kl 12.00 och pågår fram till den 6 september. För pressbild, klicka in på http://www.campadre.com/press/press-photos/

Taggar: