Golfmode på Campadre.com

Snygga och funktionella plagg från Hahnenkamm, perfekta för golfspelaren. Just nu till 50 procent under ordinariepris på shopping communityn Campadre.

Hahnenkamm är ett svenskt golf- och skidmärke som klätt professionella golfare sen 1990, då den första golfkollektionen släpptes. Idag säljs Hahnenkamm bland annat på NK i Stockholm och på utvalda golfshoppar. Under ett fåtal dagar säljs golfkläderna nu även på Campadre.com. Kläderna säljs på shoppingsajten till 50 procent under ordinarie priser. I kampanjen ingår bland annat jackor, byxor och tröjor. Kläderna säljs på campadre.com från onsdag 9 september. E-handelssajten Campadre är Sveriges första shopping community. Sen fenruari 2009 erbjudes kläder, accessoarer, heminredning och andra livsstilsprodukter från eftertraktade varumärken upp till 70 procent under ordinarie butikspris. Varorna säljs genom tidsbegränsade kampanjer och endast till medlemmar. Medlemskapet är gratis, men antal medlemskap är begränsat. Se kampanjen på http://www.campadre.com/campaigns/9-sep-hahnenkamm/ För pressbild, klicka in på http://www.campadre.com/press/press-photos/

Taggar: