UGG Australia i kampanj på Campadre.com

På fredag den 4 september kl 12.00 öppnar en kampanj med speciellt utvalda skor från UGG Australia på Campadre. Du hittar skor, tofflor och boots från Hollywoodkändisarnas favoritmärke upp till 70 procent under ordinarie priser. För att få ta del av kampanjen bör man vara snabb – kampanjerna på Campadre pågår endast under ett par dagar.

Tidsbegränsade kampanjer bara för medlemmar – det är konceptet som sen februari i år gjort succé i Skandinavien. Under ett fåtal dagar är det nu Hollywoodkändisarnas favoritmärke UGG Australia som erbjuds till priser långt under de ordinarie. Historien bakom UGG Australia låter som en saga. Från en liten, ödmjuk början bland Californiska surfare till global framgång och uppmärksamhet. Deras skor finns idag på Hollywoodkändisarnas fot och inte minde än tre modeller har blivit utvalda till "Oprah's Favorite Things" av Oprah Winfrey. - UGG’s står för en helt ny kategori skor. Under fler år nu har vi fått se fler och fler Hollywoodkändisar dem. Ben Affleck, Jennifer Aniston, Eva Longoria, Gwen Stefani... Listan kan göras hur lång som helst, säger Krister Mossberg, vd för Campadre. För att få ta del av kampanjen måste man vara medlem på sajten, eftersom Campadre är en medlemsbaserad sajt. Medlemskapet är kostnadsfritt och innebär inga förpliktelser. Under veckan startar även kampanjer från bland annat Hope och Puma Alexander McQueen. Besök Campadre på www.campadre.com. För pressbilder, klicka in på http://www.campadre.com/press/press-photos/ Mer om UGG Australias resa från stranden till hetluften på http://www.uggaustralia.com/se/index.aspx

Taggar: