Karamellkungen hjälper dig att ”hålla” dina nyårslöften - lanserar kamouflagepåsar

Lagom till att det är dags att införliva ditt nyårslöfte erbjuder Karamellkungen en lätt väg ut.

Nu kan du nämligen unna dig en härlig “räkfrossa” eller köpa en påse “svamp” eller varför inte köpa en påse med “ägg” som matchar med det som förväntas av din nya hälsosamma livsstil.

Vi på Karamellkungen vill slå ett slag för valfriheten och framför allt att hur kul det är att välja vilket godis du vill, när du vill. Utan att behöva stå till svars inför dina kompisars eller partners kritiska blickar och kommentarer när allt du egentligen vill göra är att njuta av en påse lösgodis.

Kampanjen går i butik fram till mars så passa på att köpa hem lite “champinjoner”.

– Vi vill alltid ge människor alternativet att välja fritt – det är det viktigaste vi har att erbjuda. Det är tillräckligt mycket måsten kring nyår och alla de förväntningar som man har på sig själv vid den här tiden på året, säger Henrik Jacobson, marknadschef på Candyking.

För mer information kontakta
Henrik Jacobson, Group Marketing Manager, 0708 79 50 66, henrik.jacobson@candyking.com

Om Karamellkungen
Karamellkungen grundades 1984 och är marknadsledare inom lösgodis i Sverige och Europa. I Sverige finns varumärket representerat i cirka 1 000 butiker och största distributör är ICA . Karamellkungen ägs av Candyking Holding AB.