Caperio är ledande på att skapa kundnöjdhet i Sverige!

Caperio är ledande på att skapa operativa, taktiska och strategiska värden hos sina kunder under 2016 enligt Radars stora leverantörskvalitetsgranskning.

Radar genomför årligen, sedan 2011, en större undersökning runt kundupplevda värden och kvalitet. Årets undersökning engagerade cirka 1 000 svenska verksamheter i att bedöma sina IT-leverantörer i vad som är Sveriges största kvantitativa undersökning hos IT-beslutsfattare runt levererad kundnöjdhet. Och Caperio toppar återigen listan.

“Vår målsättning har alltid varit att tillhandahålla den absolut bästa servicen i branschen. Det är stora skor att fylla. Ett arbete som måste göras varje dag och där alla medarbetare är med och bidrar. Att vi återigen toppar Radars lista, och att kunderna upplever ett verkligt värde i vår leverans är det ultimata kvittot på att vi gör mycket rätt.

Vår produkt är IT men det vi egentligen säljer är förståelsen för kundernas utmaningar och deras långsiktiga mål. När vi är med och tillsammans närmar oss deras vision blir vårt jobb som mest spännande, säger Tomas Wanselius, VD på Caperio.”

För mer information kontakta:
Tomas Wanselius, CEO, Caperio
Tele: 070-365 02 65
E-post:
tomas.wanselius@caperio.se

Certified Adviser:
Remium Nordic AB
Tele: 08-454 32 76
: CorporateFinance@remium.com

Kort om Caperio:
Caperio är ett serviceföretag som erbjuder värdeskapande IT-lösningar inom Arbetsplats och Datacenter. Caperios idé är att med branschens bästa service hjälpa företag och organisationer att utvecklas framgångsrikt genom att proaktivt och reaktivt stödja kunderna med rätt IT-lösningar baserade på kunskap och erfarenhet. Caperio Holding AB är noterat på Nasdaq First North och Remium Nordic AB är Certified Adviser.

Citat

Tomas Wanselius, VD Caperio