CAPERIO FÖRSTÄRKER PARTNERSKAP MED MICROSOFT

Surface Pro 3 blir allt vanligare hos företag, organisationer och skolor. För att säkerställa denna efterfrågan fördjupar Caperio sitt redan nära samarbete med Microsoft genom att bli Authorised Device Reseller. Detta säkerställer Caperios kompetens och leveransförmåga inom detta specifika område

Caperio har sedan många år ett nära, kreativt och framgångsrikt partnerskap med Microsoft. Därför är det en självklarhet att bredda detta samarbete i takt med att nya produkter lanseras.

– Vi vet redan nu att det finns en stor efterfrågan på Surface Pro 3. Ett stort antal skolor och företag har visat sitt intresse och det ska bli riktigt kul att åka ut i landet och visa hur vi kan hjälpa dem hela vägen.

Surface Pro 3 i kombination med våra övriga erbjudanden ger skolan redskap att ta undervisningen till nästa nivå. Gemensamt med dessa erbjudanden är att de motsvarar kundens krav på tillgänglighet, mobilitet och säkerhet, säger Hans Edin, Marknadschef på Caperio.

På Microsoft är de glada att Caperio blir återförsäljare för Surface Pro 3.

– Caperio har ett stort kunnande om våra lösningar som kommer väl till pass när de nu också blir en kanal för Surface Pro 3. Denna 2-i-1 dator i kombination med Office 365 är hett efterfrågad bland människor som vill arbeta mer mobilt och produktivt. Caperio kan nu erbjuda allt från licenser, Surface och molntjänster i en totallösning med implementation, managering, utbildning och hantering som blir ett attraktivt gemensamt erbjudande, säger Susanne Erkenmark, partnersäljchef på Microsoft.

På bilden ser Hans Edin, marknadschef på Caperio samt Susanne Erkenmark, Partner Sales Lead, Microsoft

Hans Edin, Marknadschef Caperio
E-post: hans.edin@caperio.se