CAPERIO TILLDELAS ”2 TIER ENTERPRISE NETWORKS PARTNER 2012” AV CISCO

CAPERIO TILLDELAS ”2 TIER ENTERPRISE NETWORKS PARTNER 2012” AV CISCO

När ett företags vision säger att de skall göra ett avtryck genom oslagbar kvalitet och stolta medarbetare lovar det gott. Med denna vision som ledstjärna har Caperio visat både sina kunder samt alla på Cisco hur ett bra partnerskap skall fungera. Med ett högt engagemang och lång erfarenhet säkerställer denna partner sitt ansvar hela vägen. Före, under och efter finns de där som stöd och vi på Cisco är extra stolta över att ge Caperio priset som årets partner inom Enterprise Networking.

Så lyder motiveringen som representanter från Cisco delade med sig av när Caperio fick ta emot priset ”2 TIER ENTERPRISE NETWORKS PARTNER 2012”. Priset delades ut på Ciscos årliga partner Summit.

Det är givetvis alltid kul att ta emot denna typ av utmärkelser. Cisco är en av våra  viktigaste samarbetspartner och att få deras bekräftelse borgar för ett fortsatt nära samarbete, säger Christer Haglund.

Kompetensutveckling bland våra medarbetare är ett tydligt fokus och utmärkelser som detta ger oss bekräftelse och stolthet men är också ett tydligt bevis för våra kunder att våra rekommendationer och leveranser håller högsta klass, avslutar Christer Haglund, CEO på Caperio.