NIKLAS DAHL NY REGIONCHEF HOS CAPERIO

Niklas Dahl tillträder som regionchef för Caperio Väst. Niklas har arbetat många år i IT-branschen och hans breda kompetens och erfarenhet borgar för ett stabilt och kreativt ledarskap.

Nu står det klart att Niklas Dahl med omedelbar verkan tar över ledarskapet i Caperios region väst. Niklas har under senaste 15 åren haft ledande befattningar i IT-branschen.

Alltid kul när vi finner de bästa rekryteringarna i våra egna led. Niklas har under året som gått visat på gott ledarskap och affärsmannaskap. Till detta har han adderat en stor portion personlighet vilket gjorde valet av regionchef ganska odramatiskt, säger Christer Haglund, CEO på Caperio.

Niklas Dahl har senaste året varit ansvarig på Caperio för kompetensområdet Säkerhet. Innan dess har Niklas haft ett flertal olika roller. Bland annat har han arbetat som Regionchef, VD, och ansvarig för nationella affärsverksamheter.

Jag känner mig självklart både stolt och glad. Senaste året har jag haft förmånen att tillhöra Caperio-familjen så jag vet vad jag ger mig in på. Den kultur som präglar det här företaget är något unikt vill jag påstå. På något sätt har man lyckats samla de bästa medarbetarna och samtidigt skapat en miljö som präglas av resultat, lagarbete, kamratskap och humor. Under sådana förutsättningar förstår man varför Caperio är en eftertraktad arbetsgivare, säger Niklas Dahl.

Nu kavlar vi i Göteborg upp skjortärmarna ytterligare för att visa vår region varför Caperio även i framtiden är det bästa valet inom området managerade tjänster, konsulttjänster samt produkt & logistik, avslutar Niklas Dahl.