Capital Conquest AB (publ) förvärvar aktier i Catena Media

Investmentbolaget Capital Conquest AB (publ) har själv och via intressebolag förvärvat totalt 33 300 aktier i Catena Media och bolaget ägde inte innan transaktionen några aktier i Catena Media.
Vi ser en stor potential i Catena Media och dessa goda förutsättningar att kunna växa i USA säger Glenn Renhult Koncernchef i Capital Conquest AB (publ).

Kort om Catena Media
Catena Media förser företag med högkvalitativ kundanskaffning online, s.k. lead generation. Genom stark organisk tillväxt och strategiska förvärv har Catena Media sedan starten 2012 etablerat en ledande marknadsposition med ca 350 medarbetare i USA, Australien, Japan, Serbien, Storbritannien, Sverige, Italien och Malta (HK). Bolaget är noterat på Nasdaq Stockholm Mid Cap.

Detta pressmeddelande är distribuerat via Cision Sverige pressmeddelandetjänst den 03 Maj 2019 på uppdrag av Capital Conquest AB (publ) och finns även på bolagets sida www.capital-conquest.se