• CARDO/

Inbjudan till konferens i samband med Cardos bokslutskommuniké den 4 februari 2011

Bokslutskommunikén för 2010 publiceras fredagen den 4 februari ca kl 08:30.

Cardo inbjuder till konferens på Operaterrassen i Stockholm samma dag klockan 10:00.
VD och koncernchef Peter Aru kommenterar rapporten och svarar på frågor. Konferensen hålls på svenska.

Presentationen arrangeras av Financial Hearings och deltagande anmäls på www.financialhearings.com eller via e-post till hearings@financialhearings.com. Det finns också möjlighet att medverka och ställa frågor via telefon eller via Internet enligt nedan.

Deltagande per telefon: ring nr 08-5051 3794. Vänligen ring in någon minut före konferensens start, linjen öppnas kl 09:55.

Deltagande via Internet: www.cardo.com eller direkt på www.financialhearings.com. Här finns presentationsbilder på svenska och det går även att höra presentationen i efterhand.

Presentationsbilder på både svenska och engelska tillhandahålls på Cardos webbplats www.cardo.com.

Malmö den 27 januari 2011

Maria Bergving, kommunikationsdirektör, tel 010-4747 405, maria.bergving@cardo.com
Thomas Niklasson, IR/PR-chef, tel 010-4747 459, thomas.niklasson@cardo.com

Cardo är en världsledande leverantör av industriportar och logistiksystem, system för vattenrening, processutrustning för massa- och pappersindustri samt garageportar. Med en omsättning på drygt 8 miljarder kronor och med cirka 5.400 anställda över hela världen levererar Cardo lösningar som hjälper till att lösa några av vår tids största utmaningar inom vatten, transport och energi. Huvudkontoret finns i Malmö.