Inbjudan till telefonkonferens den 13 november 2009, kl 10:00

Cardos delårsrapport för perioden januari-september 2009 presenteras fredagen den 13 november. VD och koncernchef Peter Aru kommenterar delårsrapporten och svarar på frågor vid en telefonkonferens samma dag klockan 10:00.

Delårsrapporten offentliggörs cirka kl 08:30 den 13 november. Rapporten finns därefter tillgänglig på www.cardo.com. Telefonkonferensen hålls på svenska. Det ges möjlighet att delta och ställa frågor antingen via telefon eller via Internet, där också bilder till presentationen kommer att finnas tillgängliga. ANVISNINGAR FÖR TELEFON-/WEBBKONFERENS Telefonnummer: 08-5352 6439, observera att riktnummer alltid måste inkluderas. Linjen till telefonkonferensen öppnas kl 09:55. Internet: Audiocast nås via länk på Cardos webbplats www.cardo.com eller via www.financialhearings.com. Här finns presentationsbilderna tillgängliga även i efterhand. Malmö den 3 november 2009 Cardo AB (publ)