LinkMeds kapitalmarknadsdag den 17 november 2010

LinkMed är inne i ett mycket spännande skede just nu. För över två år sedan förvärvade vi Olerup SSP och AbSorber har varit dotterbolag till LinkMed i nära ett år. Med den nya strategiinriktningen och organisationsförändringar har LinkMed tagit ytterligare ett steg mot fokusering på transplantation.

LinkMeds VD Ingemar Lagerlöf kommer tillsammans med dotterbolagens VD:ar att ge en bättre inblick i och förståelse av transplantationsmarknaden.

PROGRAM
08:30 – 09:00    Registrering och frukost
09:00 – 09:20    LinkMeds VD Ingemar Lagerlöf hälsar välkommen, presenterar LinkMed och  verksamheten inom transplantation
09:20 – 09:40    Olerup SSP presenteras av VD Olle Olerup
09:40 – 10:00    AbSorber presenteras av VD Anders Karlsson
10:00 – 10:20    Kaffe
10:20 – 10:40    Ingemar Lagerlöf ger en uppdatering av ventureportföljen
10:40 – 11:00    Avslutande ord av Ingemar Lagerlöf

Med reservation för eventuella ändringar

TID:            08:30–11:00
PLATS:      Operaterrassen, Stockholm
ANMÄLAN: Senast den 12 november till Okee Williams på
 okee.williams@linkmed.se eller tel +46706005364

Välkommen!

LinkMed har två verksamhetsområden, dels den affärsdrivande transplantationsverksamheten med två dotterbolag, dels en ventureportfölj med life science-företag. Venturebolagen, som alla är intressebolag, består av fyra bolag som är verksamma inom läkemedelsutveckling och bioteknik och sex bolag som verkar inom diagnostik och medicinteknik. LinkMed är noterat på NASDAQ OMX Stockholm under Small Cap-bolag (ticker: LMED).