Careium publicerar årsredovisning och hållbarhetsrapport för 2021

Careiums årsredovisning och hållbarhetsrapport finns från och med idag tillgängliga på bolagets hemsida

Årsredovisningen på svenska liksom en engelsk översättning finns tillgänglig att ladda ner på www.careium.com i pdf-format.

- Vi på Careium har en tydlig ambition – att vara kunskaps- och marknadsledaren för välfärdsteknik i Europa. Under de senaste åren har vi byggt upp en stark organisation med bred erfarenhet inom välfärdsteknik samtidigt som vi har nått en ledande position på flera marknader, säger Carl-Johan Zetterberg Boudire, vd och koncernchef i sitt vd-ord.

FNCA Sweden AB är bolagets Certified Adviser.
Telefon: +46 (0) 8 528 00 399
E-post: info@fnca.se