Inbjudan till presentation av Careiums delårsrapport för andra kvartalet 2022

Careium publicerar sin rapport för andra kvartalet 2022 fredagen den 15 juli 2022 kl. 8.00 (CET). En webbsänd telefonkonferens/audiocast hålls kl. 13.00 (CET) samma dag där vd och koncernchef Carl-Johan Zetterberg Boudrie presenterar rapporten och svarar på efterföljande frågor.

Webbsändningen nås via Careiums finansiella webbplats www.careium.com/sv-se/investerare eller via https://tv.streamfabriken.com/careium-q2-2022. Presentationen hålls på engelska.

För att delta i telefonkonferensen, vänligen ring någon av nedan nummer:

Sverige: +46 8 505 163 86
Storbritannien: +44 203 198 4884
USA: +1 412 317 6300

PIN: 6840468#

Presentation kommer att finnas tillgänglig på www.careium.com/sv-se/investerare snarast efter rapportens offentliggörande. Webbsändningen kommer att finnas tillgänglig på samma adress efter livesändningen.