Testa transportsystem gratis

Report this content

Transportörer upplever allt större svårigheter att hantera den planering och administration som är kopplat till verksamheten. CargoIT har därför utvecklat programvaran CIS Transport som hjälper mindre och medelstora transportörer med just detta och erbjuder nu möjligheten att fritt testa programvaran i 30 dagar.

CIS Transport är utomordentligt verktyg som hjälper transportörer i sin dagliga verksamhet med allt från uppdragsregistering och planering till produktion av transportdokument och faktureringsunderlag. Programvaran är främst utvecklat för mindre och medelstora företag som tidigare skött mycket av denna hantering manuellt. För att låta användarna få en känsla av vad CIS Transport kan göra för just deras verksamhet erbjuder nu CargoIT möjligheten för transportörer att kostnadsfritt testa programvaran i 30 dagar. CargoIT lägger upp ett användarkonto åt er och hjälper er att snabbt komma igång i systemet. Det enda ni behöver är en internetuppkoppling. För att testa systemet - gå in på www.cargoit.se

Taggar: