Carl Lamm helhetsleverantör till Coor Service Management

Report this content

Carl Lamm får förnyat förtroende att vara helhetsleverantör av multifunktionsmaskiner, projektorer m.m. till Coor Service Management. Avtalet, som även innefattar installation, underhåll, service och support, löper på tre år.

Coor Service Management är Nordens största service management-bolag. Företaget utvecklar och effektiviserar servicefunktioner så att kunderna kan fokusera på sin kärnverksamhet. Den rikstäckande verksamheten i Sverige kräver en leverantör som finns över hela landet. Med Carl Lamm som leverantör kan Carl Lamm hjälpa till med service och support hos Coor Service Managements kunder när så behövs.

- Det är glädjande att vi har fått förtroendet att fortsätta leverera till en av våra största och viktigaste kunder. Vårt långsiktiga samarbete fortsätter och utvecklas och jag är övertygad om att det nya avtalet kommer att innebära att vi tillsammans kommer att kunna ta fler gemensamma kunder och därmed stärka vår position på marknaden, säger Måns Sjöstedt, försäljningsdirektör på Carl Lamm.

- Under det andra kvartalet har vi enligt vår bedömning ytterligare stärkt vår position på marknaden och vi har lyckats med att ta ett antal större avtal som kommer att fortsätta generera tillväxt framöver, säger Hans Johansson, VD Carl Lamm Holding AB.