Inbjudan till telekonferens – Carnegies resultat för tredje kvartalet

Carnegies resultat för tredje kvartalet 2005 offentliggörs i ett pressmeddelande onsdagen den 26 oktober kl. 14.00. Rapporten kommer att finnas tillgänglig på www.carnegie.se/ir. CEO Karin Forseke och CFO Mats-Olof Ljungkvist presenterar rapporten vid en tele-konferens samma dag kl. 16.00. För att delta i telekonferensen, ring +44(0)20 7365 1855. Presentationen är på engelska. En ljudupptagning från telekonferensen kommer att sändas direkt via Internet http://www.mamato.se/clients/fine/carnegie/051026/ där också PowerPoint-presentationen kommer att finnas tillgänglig. Det kommer att finnas möjlighet att ställa frågor per mejl direkt via Internetsändningen. Hela telekonferensen kommer att finnas tillgänglig på Carnegies hemsida en timme efter presentationens slut. För ytterligare information, kontakta gärna Birgitta Henriksson (Investor Relations), tel: 08-676 86 39, mejl: birhen@carnegie.se