Petite Cashes TRAVELKIT

Report this content

Petite Cashes TRAVELKIT har en unik design i tre delar och med flera olika funktioner. Den är praktisk att ta med, både på resa och på utflykt.

Tack vare sin smidiga passform, passar den lätt i väskan, resväskan eller under barnvagnen.

Var du än befinner dig är det lätt att bädda barnen bekvämt i TRAVELKITs mjuka och följsamma naturmaterial, för en liten stund vila eller för blöjbyte.

Barnen kommer alltid att känna sig trygg i en för den känd miljö.

Barnen är vår framtid!

Därför väljer vi att producera hållbara produkter i tåliga material som kan återvinnas till förmån för andra barn.

Läs mer om ”vårt hållbarhetstänk” och barnhemmet CAROLs i Brasilien på vår hemsida.

Petite CashesTRAVELKIT har en unik design i tre delar och med flera olika funktioner. Den är praktisk att ta med, både på resa och på utflykt.

Var du än befinner dig är det lätt att bädda barnet bekvämt i TRAVELKITs mjuka och följsamma naturmaterial, för en liten stunds vila eller för ett blöjbyte.

Du skapar en trygg igenkännade miljö för ditt barn.

Barnen är vår framtid!

Åsa Söderlund
kundservice@cashe.com
Åsa Söderlund är ägare till klädvarumärket Cashe Design som säljs i livsstilsbutiken 2Plan som startade 2002. Hon är en sprudlande entreprenör med många fantastiska ideer som hon har satt i verk. Cashe Design är ett klädmärke med fokus på hållbarhet. Vi är måna om att våra kunder får ett hållbart synsätt, därför har vi valt att arbeta med återvinning av kollektionerna. Vi samarbetar bland annat med ett barnhem i Brasilien.

Nytt svenskt varumärke