• Castellum/

Castellums halvårsrapport januari-juni 2021 presenteras den 15 juli 2021 – inbjudan till telefonkonferens

Torsdagen den 15 juli 2021, klockan 08:00 (CET) offentliggörs Castellums halvårsrapport januari-juni 2021. Investerare, analytiker och journalister inbjuds att delta vid en telefonkonferens klockan 09:00 (CET) samma dag.

I telefonkonferensen presenterar Henrik Saxborn, verkställande direktör och Ulrika Danielsson, ekonomi- och finansdirektör, Castellums halvårsrapport januari-juni 2021. Presentationen hålls på engelska och avslutas med en frågestund.

Datum: 15 juli 2021
Tid: Rapporten publiceras 08:00 (CET)
Telefonkonferensen hålls 09:00 (CET)

För att delta i konferensen, vänligen ring in på något av nedanstående nummer senast tio minuter innan telefonkonferensen börjar.

SE: +46 8 505 583 68
UK: +44 333 300 92 71
US: +1 646 722 49 03
NL: +31 207 219 495

Du kan ta del av presentationen och konferensen via följande webblänk: https://financialhearings.com/event/13289

Halvårsrapport januari-juni 2021 samt presentation kommer finnas tillgängliga på Castellum.se: https://www.castellum.se/investor-relations/finansiella-rapporter/

För mer information vänligen kontakta:

Ulrika Danielsson, ekonomi- och finansdirektör Castellum AB, 0706-47 12 61

Castellum är ett av Nordens största börsnoterade fastighetsbolag med ett fastighetsvärde på ca 96 miljarder kronor. Vi finns på 14 svenska tillväxtorter samt i Köpenhamn och Helsingfors. Varje dag går 250 000 personer till jobbet i våra lokaler. Vi utvecklar flexibla arbetsplatser och smarta logistiklösningar med en uthyrningsbar yta om 3,8 miljoner kvadratmeter. Ett av våra hållbarhetsmål är att vara helt klimatneutrala senast 2030. Castellum är det enda nordiska fastighetsbolag som är invalt i Dow Jones Sustainability Index (DJSI). Castellumaktien är noterad på Nasdaq Stockholm Large Cap.