Inbjudan till visning av Stockholms vackraste kontorslokaler

Välkomna tillbaka till framtiden! Efter flera års omsorgsfull helrenovering är vi nu redo att visa runt i Stockholms vackraste kontorslokaler. Du är hjärtligt välkommen på en liten guidad tur i den mäktiga fastigheten på Torsgatan 22-30 som vi med varsam hand förvandlat till framtidens arbetsplats i historisk miljö.

Se dåtidens superarkitekt Ferdinand Bobergs klassiska jugendbyggnad med fasaden återställd till originalskick från år 1906. Njut av inredning och rum där ljuset flödar genom de höga och nya fönstren. Känn hur historia och framtid möts i renoverade, yteffektiva kontor med modern teknik. Lokalerna erbjuder en unik kontorsmiljö med generös takhöjd på cirka 4 meter och stora ljusa spröjsade fönster med fri utsikt över Klara sjö och Kungsholmen.

Vi strävar alltid efter att skapa arbetsplatser som bidrar till att människor mår bra och är friska. Därför kommer fastigheten att certifieras enligt WELL, en internationell byggstandard som fokuserar på människors hälsa och välmående. Två innergårdar med padelbana, utegym, bouleplan, uteservering och parkmiljöer med arbetsplatser under bar himmel är vitala delar som planeras för Torsgatan 22-30.

Vi är väldigt stolta över vårt förvandlingsnummer, där den anrika och pampiga fastigheten nu ska ge arbetsglädje för människor och företag med allt annat än historien i tankarna.

Förutom en exklusiv smygtitt i lokalerna bjuder vi även på en lättare lunch.

Dag: Fredag 2 oktober 2020

Plats: Vi samlas vid entrén på Torsgatan 22

Tid: 11.30 – 13.00

OSA: Hör gärna av dig till kommunikationsansvarig Katarina Holmström och berätta att du kommer, tel 0738-094331 eller katarina.holmstrom@castellum.se

Återigen varmt välkommen till framtidens arbetsplatser i historisk miljö!

Martin Bjöörn, VD Castellum Region Stockholm-Norr