Inbjudan till Catena Medias kapitalmarknadsdag den 6 december 2017

Catena Media bjuder härmed in analytiker, professionella investerare samt media till en kapitalmarknadsdag som kommer att hållas på Fotografiska i Stockholm den 6 december kl. 13.30. Programmet avslutas 16.30.

Under eftermiddagen kommer VD och medlemmar i Catena Medias ledning att hålla presentationer för att ge ytterligare inblick i koncernens strategi och verksamhet.

Kapitalmarknadsdagen genomförs på engelska och en webcast av presentationerna kommer att finnas tillgänglig.

OSA senast den 1 december 2017 till ir@catenamedia.com (obs, begränsat antal platser).

Henrik Persson Ekdahl, VD

Tel: +46 706 91 43 43

E-mail: henrik.persson@catenamedia.com

Anne Rhenman Eklund, Head of IR and Communications

Tel: +356 99 36 82 18

E-mail: anne.rhenman@catenamedia.com

Informationen lämnades för offentliggörande den 25 oktober 2017 kl. 10:30 CET.

Catena Media Plc är verksamt inom prestationsgenererad marknadsföring på internet och har etablerat en ledande ställning genom stark organisk tillväxt och förvärv. Verksamheten startade år 2012 och koncernen har i dag cirka 250 medarbetare i USA, Australien, Japan, Serbien, Storbritannien och Malta där huvudkontoret är beläget. Under år 2016 uppgick omsättningen till cirka 40 miljoner euro. Bolaget är noterat på Nasdaq Stockholm Mid Cap. Mer information finns på www.catenamedia.com.