Inbjudan till presentation av Catena Medias Bokslutskommuniké 2018

Catena Media publicerar sin delårsrapport för perioden januari till december 2018, torsdagen den 7 februari kl. 07.00 CET.

En kombinerad presentation och telefonkonferens med möjlighet att ställa frågor kommer att hållas kl. 09.00 CET samma dag, där VD Per Hellberg och interim CFO Erik Edeen presenterar rapporten. Presentationen hålls på engelska och går även att följa via webbsändning här.

Presentationen kommer att hållas på Tändstickspalatset, Västra Trädgårdsgatan 15 i Stockholm. Frukost kommer att serveras från kl. 08.45. Vänligen registrera dig här. För att delta via telefonkonferens, var god ring:

• UK:          +44 33 330 09 031
  • SE:          +46 8 566 42 703
  • US:          +1 646 722 4904

Presentationsmaterialet kommer även att finnas tillgängligt på vår webhttps://www.catenamedia.com/sv/investor-relations/reports/delarsrapport/

Välkommen!

Per Hellberg, VD, Catena Media plc
Tel: +46 709 10 74 10, E-post: per.hellberg@catenamedia.com

Erik Edeen, interim CFO Catena Media plc
Tel: +46 768 47 23 19, E-post: erik.edeen@catenamedia.com

Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 30 januari 2019, kl. 07.00 CET.

Catena Media förser företag med högkvalitativ kundanskaffning online, s.k. lead generation. Genom stark organisk tillväxt och strategiska förvärv har Catena Media sedan starten 2012 etablerat en ledande marknadsposition med ca 350 medarbetare i USA, Australien, Japan, Serbien, Storbritannien, Sverige, Italien och Malta (HK). Bolaget är noterat på Nasdaq Stockholm Mid Cap.

Mer information finns på www.catenamedia.com

Taggar: