CDV Sweden lanserar CDV Access med Webwash 2.0

Report this content

Produkten CDV Access™ (tidigare ADC Access) presenteras med serverapplikationen Webwash 2.0 på Bostadsrättsmässan den 18-20 mars 2005 i Stockholm. CDV Sweden utvidgar produktsortimentet för tvättstugebokning för att möta fastighetsmarknadens behov av enkla och billiga lösningar. Den nya applikationen innebär att fastighetsägare som har installerat CDV Tvättstugebokning även kan erbjuda sina hyresgäster enkel bokning av tvättider via Internet. Fördelarna med CDV Tvättstugebokning är att fastighetsägaren kan minska kostnaderna för vanliga problem i tvättstugan som t ex skadegörelse, nedsmutsning och kommersiellt utnyttjande. Genom CDV Tvättstugebokning ges endast behöriga tillträde till tvättstugan och fastighetsägaren kan enkelt härleda vilken hyresgäst som utnyttjat lokalen genom händelseloggen. För de boende innebär det att de enkelt och bekvämt kan boka sina tvättider via Internet oavsett var de befinner sig. - Vi har lyssnat till våra kunders behov och lanserar nu CDV Access med Webwash 2.0. Det finns ett stort intresse för att minska kostnaderna för vanliga problem i fastigheter från fastighetsägare och bostadsrättsföreningar runt om i Sverige, inte minst i storstäder som Stockholm och Göteborg. Många fastighetsägare har tröttnat på att obehöriga kommer in i fastigheten och att ett fåtal hyresgäster skapar problem i t ex tvättstugan, säger Bo-Kenneth Gustafsson, VD för CDV Sweden. - Det här är en efterfrågad produkt på marknaden och det är därför extra glädjande att kunna presentera den på Bostadsrättsmässan, säger Björn Unger, försäljningschef CDV Sweden. Riksbyggen är en modern organisation som valt den här lösningen eftersom den dessutom möjliggör bokning av tvättstugor via Internet. CDV planerar för fortsatt stark tillväxt i Skandinavien med fokus på utveckling av produkter inom säkerhetsbranschen. Ytterligare information finns tillgänglig på www.cdv.se.