Ny delägare på Advokatfirman Cederquist

Lars Bärnheim har valts in som ny delägare på Advokatfirman Cederquist, med tillträde vid årsskiftet. Lars arbetar inom Cederquists M&A-verksamhet med fokus på private equity-transaktioner. Han företräder regelbundet flera ledande private equity-aktörer i samband med förvärv, avyttringar och andra frågor.

– Lars är en mycket kompetent och uppskattad medarbetare i vår M&A-grupp, och på Cederquist i stort. Han har ett engagemang och ett driv utöver det vanliga. Lars tillför både entreprenörsanda, affärsmannaskap och spetskompetens till vårt PE-team. Jag är övertygad om att vi med Lars som delägare kan stärka vår position ytterligare, säger Cederquists Managing Partner Jens Tillqvist.

Cederquist är en av Sveriges ledande affärsjuridiska byråer. Vi genomför våra uppdrag med personligt engagemang och ett pragmatiskt angreppssätt baserat på en grundläggande förståelse för våra klienters verksamhet. Målsättningen är att erbjuda legal kompetens som tillför nytta. Cederquist har drygt 90 jurister vid ett kontor i Stockholm.