Extra bolagsstämma godkänner försäljning av franskt bolag

Report this content

Extra bolagsstämma godkänner försäljning av franskt bolag En extra bolagsstämma i Cell Network AB har i dag enhälligt godkänt överlåtelsen av samtliga aktier i Cell Network France S.A. till Linos Investments Holding S.A. Den 31 juli kommunicerade Cell Network försäljningen av sitt franska dotterbolag. Köparen är ett bolag som innehas av de ledande befattningshavarna i Cell Network France. Affären omfattas därför av den så kallade Leolagen, vilket innebär att den var villkorad av att den godkändes av en bolagsstämma i Cell Network, vilket nu skett. För mer information: Robert Karlsson, Investor Relations, Cell Network, tel. 0709-56 51 41 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/10/20010910BIT00730/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/10/20010910BIT00730/bit0001.pdf